Tuesday, January 27, 2009

new family member..

minggu ni aku akan dapat new family member.. spa? huhu.. anak sedara.. my second sis in law nak bersalin dah... family aku seronok bukan kepalang la.. ye la, cucu first.. bla aku pikir, btuahnya baby tu.. yerla, mak bapak dah la kaya, lecturer tittle dr lg... seronoknya... dlu aku pernah gak la berangan klau la aku ni ank org kaya kan best.. isy2.. Astarghfirullah.. apa la aku ni.. tapi besa manusia kan ada kelemahan... at least aku bley hidup camni pn ok la.. tp bkn ni yg aku nk cite.. baby tu insyaAllah lahir isnin ni.. huhu.. welcome! aku perlulah bersiap sedia menjadi aunty yang paling bek..haha..
my first sis in law pn dah pregnant.. insyaAllah bln 8 ni deliver.. Alhamdulillah.. berkat sabar diorang 6 tahun.. wlaupun msh sdh dengan pemergian baby first diorang tahun lepas, aku harap kak na kuat...
and third new member, march ni my sis kawin.. huhu,, dpt bro in law... welcome! aku harap kami bley communicate dgn baik..
so, aku dpat 3 new member tahun ni... so makin besar la family aku yang besar ni..

1 comment:

farhanN said...

tahniah kat kak hg...haha...kat ha skali la jd mak mnakan

Daisypath Friendship tickers